تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد چه مبارک خبری بود ... اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود ملی‌پوشان والیبال به‌خط شدند
سرخط خبرها

نامه اخراج در دست ارسلان مطهری| چرا خبر ۳ ماه پیش شهرآرا تکذیب شد؟

  • کد خبر: ۲۱۱۵۵۵
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
نامه اخراج در دست ارسلان مطهری| چرا خبر ۳ ماه پیش شهرآرا تکذیب شد؟
درحالی که باشگاه استقلال ۳ ماه پیش در واکنش به خبر جدایی ارسلان مطهری درنیم فصل بیانیه صادر کرده بود، اما به تازگی به این بازیکن نامه اخراج از استقلال داده شده است.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، اواسط آبان ماه سال‌جاری بود که موضوع احتمال جدایی ارسلان مطهری به رسانه‌ها کشید و گفته شد این بازیکن به احتمال زیاد در نیم‌فصل از استقلال جدا خواهد شد. انتشار این خبر، اما واکنش باشگاه استقلال را به دنبال داشت و از طریق رسانه رسمی خود اعلام کرد که خبر منتشر شده درست نیست. در آن ایام رسانه رسمی باشگاه استقلال با این تیتر که ارسلان مطهری در لیست مازاد نیست به خبر جدایی این بازیکن که از سوی رسانه‌ها بازتاب داده شده بود، واکنش نشان داد. در متن بیانیه کوتاه باشگاه استقلال آمده بود:

برخلاف گمانه‌زنی‌ها مبنی بر جدایی یکی از بازیکنان استقلال در نیم‌فصل به دلیل حضور در لیست مازاد تیم، باشگاه استقلال قویاً چنین خبری را تکذیب می‌کند. از رسانه‌ها خواهشمندیم برای حفظ آرامش استقلال از گمانه‌زنی‌های نادرست و انتشار شایعات دست بردارند.

پیامد این بیانیه جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور تبریز نیز به دفاع از ارسلان مطهری پرداخت و این جملات را در دفاع از مهاجم تیمش به زبان آورد:
ارسلان یکی از بازیکنان با کیفیت ما است. کیفیت خودش را امسال و سال قبل هم نشان داده است. این‌ها شیطنت است (منظورش خبر جدایی ارسلان در نیم‌فصل است) که تیم ما را به هم بریزند. از هر حربه‌ای هم برای ضربه زدن استفاده می‌کنند، اما بازیکنان و ما آنقدر تجربه داریم که گرفتار این مسائل نشویم. بازیکن شاید لحظه‌ای ناراحت شود، اما می‌داند چه اتفاقی می‌افتد. امیدوارم این اتفاقات فقط از طرف دشمنان استقلال باشد.

نامه اخراج در دست ارسلان مطهری| چرا خبر ۳ ماه پیش شهرآرا تکذیب شد؟
شهرآرانیوز نیز برای اولین بار میان تمام رسانه‌های ورزشی در تاریخ ۱۷ آبان ماه خبر جدایی مطهری را منتشر کرده بود، اما باشگاه استقلال نسبت به این خبر واکنش نشان داد درحالی که خبر فوق به تازگی درست از آب در آمده و باشگاه استقلال به مطهری نامه عدم حضور در تمرینات را داده و مطهری نیز مدتی است در تمرینات تیمش شرکت نمی‌کند.


البته نکونام بعد از دعوا با خطیر اعلام کرده ناچاریم بازیکنانی که در لیست مازاد قراردادیم را برگردانیم که ممکن است مطهری نیز یکی از بازیکنانی باشد که احتمالا باز می‌گردد، اما این بازگشت نافی تایید خبری نیست که ۳ ماه قبل از سوی شهرآرا منتشر شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->